Üdvözöllek kutyás világomban

Kökörcsin alias Pulsatilla grandis vagyok, a KoTe fotel megálmodója és kivitelezője.
Mindig voltak körülöttem kutyák, de első kutyámat, aki egy németjuhász keverék volt, utcán találtam 16 évvel ezelőtt. Két éve nincs velünk, remélem szép élete volt.
Igazi KUTYÁS életem 3 éve kezdődött, amikor Tekila a domináns, öntörvényű vizslalány családunk tagja lett. Ekkor kezdtünk kutyasuliba járni.
Másfél éve jött Koppány a csupaszív óriásvizsla a Futrinka Egyesülettől. Vele én járok suliba, és frizbizünk.
Ez a blog kutyás életem naplója. Saját fejlesztésű kutyacuccaimat is bemutatom, és reményeim szerint (vendég írók segítségével) kutyaképzés, tanítás, állatvédelem is lesz.
Olvasgass kedvedre!
Üdv, Kökörcsin

Sok kicsi sokra megy

2010. január 5., kedd

Kutyaágy nagyoknak

A kutyaágy az, ami a neve. Nagy, kényelmes ágyikó nagyoknak, óriásoknak és fetrengőknek. Nem kell hozzá kosár, önmagában áll a helyén, egy igazi bútor.

Méretei: 100 cm hosszú, 75 cm széles és 20 cm vastag. Bélése nyugágy vászon, a fekvőfelülete textilbőr, ami alatt szivacs van, töltete ps gyöngy (utántölthető). Külső huzata dekorszövet és bútorkárpit, textilbőr csíkkal. Mindenhol duplán varrtam. Bírja a strapát (a két vizsla bírkózik is rajta).

Belül:


 Kutyával:




Gyerekkel (Manóka kb 1 méter magas)



Egy hónapos intenzív használat után pótolni kellett a töltetet. Januári akciómban én adom a pót tölteléket ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése